Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 22 augustus 2018

Autumn Greetings....

Daar ben ik weer nu met deze herfstkaart .
Ik kwam eigenlijk op het idee omdat ik bij Plony zag dat er een challenge van start is gegaan bij Magnolia -Licious en ik zo`n leuk bladeren designpapier had .
Ik heb weer de Ticketmal gebruikt want die lag er toch al van de vorige kaart die ik had gemaakt hihi.
En het papier is van Maja Design Walking in the Forest 2012



Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij;

 http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.com/2018/08/tuesday-august-7-this-months-challenge.html

Er volgt vandaag nog meer dus blijf nog gezellig even bloggen ....

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk herfstkaartje! Enig afdrukje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fantastic! Thank you so much for sharing this with us at Magnolia-licious! Good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)