Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 21 augustus 2018

Nieuwe Woning Gefeliciteerd ....

Een hele Goedenavond allemaal,

Vandaag een kaart gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo voor onze collega die een BBQ-Housewarming party geeft As we Speak hihi.
Het designpapier merk weet ik even niet want ik heb dit gekregen en het waren losse vellen.
En de malletjes die ik heb gebruikt zijn van Magnolia zoals de BBQ het glas op de tafel en de label en natuurlijk het Bbq worstje.
Verder heb ik de randen met Panpastel gedaan en opgeruwd met de Distresser van Tim holtz.
Nog wat parels papieren bloemen groen kant van de Cranenbroek en voila .

Nog een hele fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)