Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 4 april 2019

A Big Bundle....

Hallo , Hello,

Hier een kaartje dat ik heb gemaakt voor een kersverse oma bij mij op de Yoga .
Er staat een foto van de kleine meid op maar deze heb ik even moeten vervangen vanwege de privacy .

Here a card that I`ve made for a Newly Grandma who`s joining me at the Yoga class.
The picture I had to replace for the privacy .




Made an easel card from the Dutch doobadoo stencil dutch shape art label 6 470.713.174

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij;

With this card I`m joining the challenge At ;

http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2019/04/a-bit-more-time-to-craft-challenge-89.html


Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)