Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 22 april 2019

Just Believe in Yourself and you can be Everything....

Hoiiii / Helloooo ,

Ben aan het kliederen geweest zaterdag een spray box gemaakt om in te sprayen met de inktsprays
Been fooling around with inksprays so made me a Spray box Saturday

En vandaag begonnen met sprayen in de box
And Today been Spraying in the Box


En hier de pagina in mijn Journal
And here my Art Journal Page

En hier helemaal af
And here Finished
Have a nice evening
Fijne Avond
Hugs and much Creativity
Cinderella
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pagina! Jij ook aan het sprayen! Handige box heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is je pagina geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)