Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 18 januari 2022

Gefeliciteerd met jullie trouwdag…

 Hallo

Vandaag zijn mijn ouders 48 jaar getrouwd en daarom vandaag nog een trouwkaartje hihi .

Met Craft’O Clock Love me Forever

Verkrijgbaar bij https://www.papierenfreubelfeest.nl/product/1455365/craft-0-clock-love-me-forever

Hello

Today my parents are celebrating their 48 th anniversary so that’s why I posted another marriage card lol.

I used Craft’O Clock Love me forever




Liefs & Creatiefs

Hugs and Creativity 

Xx 



3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders Cindy en je hebt een hele mooie kaart voor hen gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat lekker met je trouwkaarten gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How wonderful your parents are celebrating such a notable anniversary - Loving your card, and the detail on the skirt is stunning
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)