Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 14 januari 2022

Nog een kaart voor het Bruidspaar

 Hallo

Zelf wilden we natuurlijk ook een kaart geven aan mijn schoonouders haha .

En dat is deze geworden 

Hello 

Of course I made a card to give ourself for my in-laws.

And this is it .

Design paper Craft o clock Hello Beauty 

Picture is from Joycrafts



Liefs & Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

2 opmerkingen:

  1. Alweer zijn mooie trouwkaart en gefeliciteerd met je schoonouders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how beautiful - and wonderful card for an amazing anniversary.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)