Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 25 oktober 2022

Kadoosje

 Hoi 

Dit kadoosje van de action pimpte ik om een kado kaart in te doen voor mijn schoonvaders verjaardag .

Het designpapier is van Maja design 

Hi

This little present box I bought by the shop Action and put on the designpaper from Maja design .

I put a gift card in it for my Father in law ‘s birthday.




Deze keer snel en makkelijk 

This time quick and easy 

Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

4 opmerkingen:

  1. It may have been quick and easy Cindy, but it is also beautiful. I am sure it will be appreciated by your father in law
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk weggevertje heb je zo gemaakt, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort kadootjes doen het altijd goed, mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie zo mooi !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)