Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 29 oktober 2022

Wedding card … /Trouw kaart

 Hoi 

Een tijdje geleden deze trouw kaart gemaakt met het mooie designpapier van Craft’O Clock Hello Beauty.

De bloemetjes laatst gekocht bij Syta van Gelderen en op de bloemen zowel de echte als die in het papier zitten heb ik bewerkt met Stickles Chrystal van Ranger.

De randen van het papier heb ik gedistrest en beinkt met distress oxide spruced ice van Ranger .

Ik hen linksonder in de tekst just married gebruikt en de ringen en hartjes dit is van de leuke stempelsheet van Craft emotions Carla creaties Just married 

Hello a while ago I made this Wedding card with the beautiful designpaper from Craft ‘O Clock Hello beauty .

I did all the flowers with stickles Chrystal from Ranger .

And distressed all the papers and inked them with distress oxide Spruced Ice from Ranger.

In the left corner I stamped Just Married and the rings and hearts these are all from a stamp sheet from Craftemotions Carla creaties Just Married.









Ik ben benieuwd wat het koppel er van vond.

I am a bit curious wat the couple found of the card 

Fijne zaterdag

Have a Nice Saturday

Liefs & Creatiefs

Hugs & Creativity

Cinderella 

Xx 

2 opmerkingen:

  1. What a delightful wedding card Cindy, and so beautifully personalised. You are very clever
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige felicitatie-kaart voor hun huwelijk Cindy. Heel persoonlijk en een mooi evenwicht tussen stoer en romantisch vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)