Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 19 augustus 2024

CAS kaarten

 Hoi hier een drietal CAS (clean and simple) kaarten maat A5 met washi tape & stempels .

Hi here a couple of CAS cards size A5 with washi tape & stamps.




Het is weer eens wat anders hihi 

It is something different than usual lol 

Liefs & Creatiefs

Hugs & Creativity

Cinderella 

Xx 

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt. Vind CAS kaarten ook altijd wel wat hebben.
    Ja onze keuken bevalt heel goed. Weten alles ook redelijk snel te vinden, heel soms grijpen we weleens verkeerd hahaha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht met de washi tape, het zijn hele mooie kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Different, maybe, but very dramatic in the black and white, Cindy. Love that you have kept them so CAS
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat bloemenstempeltje heb ik ook op deze cas kaart komt het mooi uit. leuk met dat washi tape.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)