Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 12 augustus 2024

Speciale kaart

 Hallo

Ik maakte deze kaart voor een tante die nog graag een keertje naar de zee wilt.

Morgen gaat zij met de Wens ambulance en haar naaste familie naar Katwijk aan Zee .

Ik hoop zo dat zij morgen nog een Mooie Dag samen beleven .

Hello 

I made this Special card for an Aunt who wishes to see the Sea one last time.

Tomorrow she and her next of kin family’s going with the Wish Ambulance to Katwijk aan Zee .




I hope they can enjoy a beautiful Day together .

Hugs & Creativity

Liefs & Creatiefs

Xx 




2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Cindy en het is echt heel mooi dat de wens ambulance er is en hoop dat ze een mooie dag heeft!
    Sterkte!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Aunt must be very frail - I do hope she had a wonderful trip - and that the beautiful card keeps the memories alive for her! So thoughtful of you Cindy
    Blessings
    MAxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)