Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 22 oktober 2024

Kaartjes met washi tape

 Hoi hoi 

Met mijn verjaardag in Augustus kreeg ik bij de kadobon van een hobbywinkel ook een stempelsetje en verschillende soorten washi tape en dus besloot ik om voor de verjaardagen van mijn collega’s deze kadootjes te gebruiken op hun verjaardagskaartjes.

Hi hi 

On my Birthday last August I got from my co workers as a present a gift certificate from a hobby store and with it a couple of stamps and washi tape .

So I decided to use them on their Birthday cards .


This one up above was for the Mother of my dear Friend who turned 80 .



Hugs and Creativity 

Liefs & Creativity

Cinderella 

Xx 

2 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten! mooie combi van kleuren en mooi afgewerkt met een paar stempels.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie, stijlvolle kaarten Cindy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)