Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 20 oktober 2024

Verjaardagskaart

 Hallo 

Deze kaart waar van het model is van een online workshop door Jenine Siemerink maakte ik voor een hobbyvriendin die als lievelingskleur paars heeft .

Ik gebruikte Stamperia Provence en een plaatje uit een knipvel nr 160704 van onze lieve Syta van Gelderen een lieverd die ik leerde kennen op de hobbybeurzen en wie ik nooit zal vergeten .

Hello 

This card I made for a friend who ‘s favorite colour is purple .

The model is from a workshop online given by Jenine Siemerink.

I used designpaper from Stamperia collection Provence and a pretty card from Syta van Gelderen a lovely lady who will always stay in my heart forever .












Liefs & Creatiefs 
Hugs & Creativity 
Cinderella
Xx 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)