Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 12 augustus 2012

Geniet van elk Moment(en van de kleine dingen)

Deze kaart heb ik gemaakt met het papier uit een blokje gekocht bij de Action ~Vintage 15x15 cm.
Er zitten hele leuke velletjes in en niet duur.
De stempel heb ik ingekleurd met Copics maar ik moet eerlijk zeggen naar een voorbeeld van de workshop van Judith Slegers.
Ik heb er met de kleuren die ik zelf heb en geprobeerd de kleuren aan te houden die zij heeft gebruikt in haar stempelafdruk.En al zeg ik het zelf vindt het goed gelukt.
Hier is de kaart dan: Helaas weer op de zijkant :ik weet nog steeds niet hoe ik hem gedraait krijg op de blog!!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    wat een leuk kaartje op z'n kant, hihi!
    Maar goed dat ik een laptoppie heb zodat ik mijn laptop kan draaien,
    Tilda heb je zeker mooi ingekleurd!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy,

    Heel mooi kaartje en inderdaad geniet van elk moment, hoe klein of kortdurig ook hé.
    ps, ook je geboortekaart is leuk ség en amai dat waren er ook wel wat hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt zeg, heb je al met je rechter muisknop geprobeerd om hem te draaien?? liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gedaan, een heel mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)