Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 25 augustus 2012

Vogelhuisje


Dit is een idee van Plony`s blog en ik vond het zo`n schitterende creatie dat ik deze heb gemaakt voor mijn Oma die binnenkort 86 jaar wordt.
Ze gaat nog een paar keer in de week naar de Bingo.
Dus vandaar de Bingo stempel die ik een tijdje geleden bij Harlekino heb gekocht.
Verder zijn de paarse bloemetjes van het kruidvat en de andere bloemen en vlinders zijn van de Magnolia.
En mintgroene lint gebruikt.
En nog een hartje(zie je niet op de foto) en een Happy Birthday label gekocht bij Sfeer en Chique in Brunssum.
Daar hebben ze echt super leuke hebbedingetjes.
Maar nogmaals het hele concept is van Plony`s Blog waar altijd hele mooie creaties op staan.
groetjes en een fijne dag
ik ga nu maar eens aan de slag want ik vier vanavond mijn verjaardag
Cindy

9 opmerkingen:

  1. Je vogelkooitje ziet er super leuk uit Cindy.
    Je grootmoeder zal hier wel plezier aan hebben.
    Een fijne dag nog en mijn felicitaties voor je verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy,

    Heel uniek en mooie creatie !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,
    ik zag ze ook bij Plony en het is inderdaad heel leuk en mooi!
    Groot gelijk dat je er ook zo eentje maakte voor je grootmoeder!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    wat heb je dit leuk gemaakt zeg! Daar zal je oma heel blij mee zijn!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    wat een mooi creatie voor je oma de zal zeker erg blij zijn !
    proficiat met je verjaardag ik wens je een mooi dag

    groetjes Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    wat een mooi creatie voor je oma de zal zeker erg blij zijn !
    proficiat met je verjaardag ik wens je een mooi dag

    groetjes Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,

    Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Ik heb ook even bij jou rondgesnuffeld. Je maakt zelf ook echt supergave creaties. Ik ga jou ook volgen, kan ik nog meer van je mooie dingen genieten! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Cindy, en heel origineel om voor je oma te maken. Daar zal ze vast blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat erg dat ik dit nu gemist had.......hij is juist zo superleuk geworden. Sorry maar ik heb hem nu EXTRA bewonderd hoor Cin!!!!!!!!
    Ik ga nu even naar je volgende post kijken.....tot zo!!!!!
    Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)