Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 18 februari 2013

Een officiele knutsel baaldag

Hallo allemaal,
Vandaag is een dieptepunt in mijn hobby carriere mijn geliefde Double Do XL heeft het begeven.
En mijn mooie mal zit er nog in vast samen met de platen.
Is er iemand die deze ervaring met mij deelt en me advies kan geven wat te doen?
De hendel is bezweken.
Dat is mooi balen want ik gebruik hem veel.
Groetjes en wel te rusten voor zo meteen
Cindy

5 opmerkingen:

  1. Oh wat balen Cindy! Ik heb geen ervaring, maar hoor wel vaker rare dingen over stansmachines...
    Hopelijk kan er iets aan gedaan worden en is je baalgevoel snel over!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy ik kan je niet helpen maar ik vind het wel vervelend voor je .
    Hopelijk kan iemand je helpen .succes met de reparatie
    Misschien kun je proberen bij de winkel waar je hem gekocht hebt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wijfie, het is zonde van je Double Do, maar er zijn veel ergere dingen in het leven.Ik heb dat ook met mijn Vagabond gehad, daar zaten de platen ook nog in, ze waren opgerold tot een ski, was ook zo erg.
    Is je machine niet meer te maken?
    Ik hoop het voor je.
    Hou je ons op de hoogte?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is niet leuk Cindy maar ik weet niet wat je eraan kan doen.Echt balen als je apparaat stuk is.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje Cindy dat is echt balen zeg, ik hoop dat ze het nog kunnen verhelpen, wat zal jij er de pest in hebben. Sterkte ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)