Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 22 februari 2013

Met oprecht Deelneming kaarten

Deze week had ik ze erg genoeg toch weer nodig

Ik hou ervan om deze kaarten simpel te houden .
Het lint is van de Xenos en jammer genoeg hadden ze dit alleen rond de kerstperiode .
De tekst stempel van de bovenste kaart is van Family Stamps (Doe Maar Creatief) en de ronde stempel is van Joy Crafts.

Zo meteen volgt er  nog eentje
Tot zo!

2 opmerkingen:

  1. Zojuist zag ik de andere, deze is ook mooi, weer heel anders.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik ook heel mooi, niet leuk dat je ze nodig had.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)