Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 11 mei 2013

Een aantal kadotasjes en enveloppen opgepimpt






Vandaag hielden mijn zusje en mijn schoonbroer beide hun verjaardag
Mijn zusje had ik een kadobon van Sfeer En Chique gekocht
een leuke winkel bij ons uit de buurt.
De envelop was al versierd maar ik heb hem toch nog wat opgepimpt.


Voor mijn schone broer een bon van de ijssalon bij ons in het dorp
Dus laat de zon maar komen.
En zodat hij niet wist wat erin zat de bon in een opgepimpte grotere vierkante envelop gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)