Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 26 mei 2013

Trouwdag kaart

Met deze kaart wil ik graag meedoen bijhttp://dutchcardlovers.blogspot.nl/2013/05/challenge-186.html

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze buren die morgen 18 jaar getrouwd zijn.




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Het model kaart was kant en klaar
en ik weet niet meer waar ik het
vandaan heb.
De binnenkant heb ik met
memento rose inkt gestempeld
en de Me to you beertjes ingekleurd
met Spectrum Noir.

Een fijne zondag
Liefs
Cinderella

9 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat een schatje is dit, lief stempeltje een erg leuk kaartje..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuk modelletje ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Cindy, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en een heel leuk model kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw buren boffen maar dat ze zo'n mooie kaart krijgen voor hun 18e trouwdag. Superleuk hoor.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en heel persoonlijk door de namen die verwerkt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor heel erg bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)