Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 1 juni 2016

Nieuwe Facebookchallenge bij `t Scraphuis face book !!!!

Hallo allemaal ,

Het is weer de eerste van een nieuwe maand dus tijd voor een nieuwe Challenge bij https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts
En het thema is deze maand ALLES MAG behalve VIERKANT ....
Deze creatie heb ik gemaakt op verzoek van mijn vriendin Yvonne zelf maakt ze de mooiste TAARTEN en ik de KAARTEN hihi.



Ik hoop dat ik jullie een beetje heb weten te inspireren en ik ben benieuwd naar jullie creaties laat ze zien op https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts
Tot Ziens
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)