Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 11 juni 2016

Sweet 16 kaartje

Een hele Goede Zaterdagmiddag,

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te plaatsen op http://tscraphuis.blogspot.nl/2016/06/sweet-16.html
En toevallig heb ik afgelopen week deze Sweet 16 Meisjeskaart gemaakt met het leuk papierblokje van Paper&Pictures van Joycrafts en de snijmal Happy Birthday beiden verkrijgbaar bij http://www.tscraphuis.nl/shop/

Hier komt ze dan


Leuk jullie weer even te hebben gezien op mijn blog
Tot de volgende keer
XX

1 opmerking:

  1. Hoi Cindy,
    wat een leuke tienerkaart is dit! En weet je wat nu z gek is. Op de een of andere manier bedacht ik te kijken of ik inderdaad een volger van je ben van ongeveer het eerste uur. Nu ga ik kijken en zie mezelf er helemaal niet tussen (terwijl ik denk ik wel een van e trouwste volgers ben...rarara, hoe kan dat?)
    Nou ik meld me weer aan hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)