Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 28 oktober 2018

Happy Halloween...

Een hele Goede vroege ochtend of een hele goede late avond /nacht !!!!!

Ik was al een tijdje aan het denken om dat hele leuk project te doen wat Tiets een keer heeft gedaan en nog altijd op mijn to do lijst stond haha.
Ik heb ongeveer iets gemaakt wat er een beetje op lijkt de lampjes en het houten letterboxje .
Maar dan in halloween stijl .

Ben er vanaf een uurtje of 20.00 mee begonnen en nu is het 2.47 uur zo meteen de klok meteen ff terug draaien haha. En nu is ie af .

A Good early Morning or Late Night lol
I`ve been all evening and Night busy making this creation.
And now it`s finished and I can set the clock and turn in for a little sleep .




Ik heb het plaatje van de voorkant uit een knipvel van Syta van Gelderen nummer 180805.
Volgende keer een Kerst/ Winter tafereel maar dan eerst de lampjes op het houten doosje doen (wat een pokkewerk)

With this creation I`m Joining at ;
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-halloween-spooky/

https://artjourneydesign-team.blogspot.com/2018/10/challenge-oktober.html

Met deze kaart heb ik gewonnen bij Kaartjes inspiratie fb


En ff gaan slapen Truste en een fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella

2 opmerkingen:

  1. Wauw jij hebt er echt nachtwerk van gemaakt Cindy. Het is een supergave creatie geworden. Wat apart met die lampjes. Mooi zoals je alles uitgewerkt hebt, die krijgt vast een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al heb ik weinig met Halloween.....ik vind die lampjes op dit MOOIE "pokkewerkje" GEWELDIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    PS bedankt voor je reactie op mijn kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)