Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 23 oktober 2018

Kliederen in het Grote Boek van Cinderella .....

Hallo allemaal ,

Gisteravond heb ik gezellig onder het kijken van Vampire Diary`s lekker zitten kliederen in mijn Grote boek van Cinderella haha.

Een leuk vel rijstpapier gebruikt van Stamperia en acrylverf een aantal stempels van Lavinia een Nuvo Glitter Marker kleur Urban Graphite en hier is het resultaat ;





Nou ik ga op de Kreadoe zoeken naar nog een paar leuke velletjes van Stamperia .

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)