Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 25 november 2018

Born to be Wild ......

Goedemorgen ,

Gisteravond hadden wij twee verjaardagen van onze vriendin  die kaart heb ik gisteravond gepost en van onze vriend ook maar die laat ik jullie nu zien .
Altijd weer denken zo`n mannenkaart ik vond het geribbelde karton ook wel weer eens leuk om te gebruiken .
De mal is van Dutch Doobadoo en het plaatje van de tank is van Syta van Gelderen knipvel 171110 en de Bierpul ook knipvel 180805 heb hem alleen kleiner gemaakt .


Benieuwd wat jullie ervan vinden Dave zei al hij lijkt net een Gilletje en ik zei nou das een andere mal haha.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2018/11/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html

Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk modelletje ! geslaagd en leuk kaartje zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een toppertje. Mooi met dat ribbelkarton!
    Reuze bedankt voor jullie (snelle 😊) deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoer,leuk!
    Wat een mooi model.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaart, leuk model!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)