Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 2 december 2018

Baby it`s Cold outside....

Hallo allemaal ,

Hier een kerstkaartje gemaakt vanavond .
Vanmiddag gezellig met Dave naar de Kerst Creatief beurs in Antwerpen geweest en natuurlijk eventjes langs Syta van Gelderen gegaan om weer van die geweldig leuke mooie kerstknipvellen te halen . Deze plaatjes komen alle drie van het knipvel 150805.
E de huisjesmal is van Dutch doobadoo Dutch Card Art houses 470.713.311
Het designpapier is van Craft Sensations mix& matchlight textures die ik afgelopen week in de Action heb gekocht . Voor de rest nog een aantal versierseltjes en klaar is Cinderella hihi




Met deze kaart doe ik mee aan de chalenge op de fb pagina van Vintage & More en bij

http://2sistersontheblog.blogspot.com/2018/12/challenge-22.html mijn BINGO rijtje is TEKST SENTIMENT/ WIT /DIER

Met deze kaart ben ik gekozen in de top 3 van deze leuke challenge



En ook bij de facebookpagina Kerst/Christmas in de top 5




Nog een fijne Zondagavond en alvast een leuke nieuwe week
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie! Een heel mooi drieluik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh....wat een leukerd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke DDD mal is dit. Heel mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig tafereeltje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)