Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 9 september 2019

Happy Birthday klembord ....

Hallo allemaal ,

Mijn vakantie is weer voorbij en vandaag meteen tijdens de lunch pauze samen met mijn collegaatje die ook haar verjaardag vierde tijdens de vakantie getrakteerd op ons werk .
Voor haar heb ik dit klembord gemaakt

Hello Friends,

My vacation is over and today during our lunch break we`ve  celebrated the Birthdays of my co worker and my own since it was in our vacation.
This board I`ve made for my colleague

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij

https://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/09/challenge-31.html waar het thema is maak iets waarbij ook de letter s op je kaart is verwerkt en tja s van strand en s van slippers hihi






Have a nice evening
Fijne avond
Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. Die collega's boffen maar met jouw.
    Erg leuk die klembord.
    Ja we zitten weer in de orde van de dag...en wat koud hier hihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely gift Cindy - so pretty and reminiscent of your holiday
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden! Wat een leuk idee een klembord, erg mooi! En het gewone leven begint weer, haha, rol je altijd zo snel weer in, alsof je nooit vakantie hebt gehad. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk om de S van strand en slippers te zien.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan met de S van strand en slippers!
    Bedankt voor je deelname deze maand, leuk dat je weer meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)