Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 6 september 2019

Merry Christmas.......

Hiiiii,


Zo mijn vakantie zit er bijna op ..
Zoals altijd verheug je je er langer op dan dat het duurt maar het was een leuke leerzame en zonnige vakantie met weinig freubelen.
Maar deze week toch nog wat uit mijn handen gekregen een Kerst creatie naar aanleiding van de 12 Tag actie bij Creatief met Kimya FB o.l.v. Tiets .
Dit is mijn uitwerking geworden

So My vacation is coming to an end ...
Like always time flies by so also my vacation it was Fun in the Sun and learned a lot about the turtles in Zakynthos I love those Dinosaurs (they`re the ones who survived ages ) .
Didn`t do much crafting but this last week this came of my crafting fingers a Christma tag which is after Tiets from creative with  Kimya (FB).
This is my creation of it


See you soon
Tot gauw
Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)