Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 10 oktober 2019

Rise Above the Storm......

Hoii ,

Hier een berichtje van mij is alweer een tijdje gelee.
Ik heb in mijn Artjournal deze 2 pagina`s gemaakt met het mooie rijstpapier , papierblokje PPJMA02 en stickersheetblokje van Studiolight uit de nieuwe collectie van Jenine`s Mindful Art Collection.
Ook heb ik de stencil`s gebruikt van Pronty by Jolanda de Ronde nr.470.802.073 en 470.770.012
Natuurlijk kwamen ook de Gesso , structuurpasta en Cadence Yosun moss effect paint, Frantage van Stampendous  eraan te pas .
Benieuwd wat je ervan vindt .

Hello ,
Here a post from me it`s been a while .
I`ve been busy working in my Art Journal with the Collection  Jenine`s Mindful Art Collection.(Studiolight )
And also I`ve used stencil`s  nr.470.802.073 and  470.770.012 Pronty by Jolanda de Ronde.
Of course the white Gesso , Structure paste and Cadence  Yosun moss effect paint where at my party lol .
I`m curious if you like what you see .









Fijne avond
Liefs en Creatiefs

Have a nice evening
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)