Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 27 oktober 2019

Sending....

Hello

Here another one with the Cute Gnoom Gnoome more waiting stamp  from  Polkadoodles

Hallo hier nog een kaartje met de leuke stempel Gnoome more waiting stamp  van   Polkadoodles



I`m kinda busy with another project so it`s a short post today
Have a nice Sunday

Ik ben bezig met freubelen dus deze keer houdt ik het kort
Fijne Zondag

Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx


2 opmerkingen:

  1. Haha hij is leuk Cindy. Freubel ze :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful textural card Cinderella - love your surround of the fireplace and the cute gnome.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)