Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 27 juni 2020

Birthday present nr 4

Hello

Here my last but not the least Birthday easel card drawer box for another Birthday Girl
Designpaper Majadesign Denim & Girls

Hallo

Hier mijn laatste Verjaardags easel kaart lade doosje voor nog een Jarige collega
Het designpapier is van Majadesign Denim & Girls


Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Another exquisite box card Cinderella - love that delicate bow, and the lace on the box top.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een beauty, je bent goed bezig geweest ermee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)