Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 15 juni 2020

Cas Kaartje

Hallo allemaal,


De komende week zal ik wat creaties gaan laten zien maar ze moeten nog weggegeven worden dus na woensdag.
The next week I`m going to show you some creations but first I have to give them away so after wednesday.

Deze CAs kaart kan ik wel laten zien deze is al in ontvangst genomen

This Cas card I can show you because it`s already been given .

Gebruikte materialen /Used materials

Distress oxide ink and Distress Ink stencil from  Pronty by Julia Woning Hearts & Squares  470.765.016

Have a great evening
Fijne avond
Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, heel leuk gedaan de achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful, fun stencil, and you have used it to great effect on this stunning card Cinderella.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk dat je met CAS bezig bent. Deze is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)