Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 8 oktober 2021

Happy Together


Hoi 

Vandaag vieren we de verjaardagen van vrienden en ik heb dit gemaakt 

Hello

Today we are celebrating the birthdays of our friends and I made this 

Designpapers are from Lemon Craft Gosammer Blue 

Tekst is washi tape van Studiolight 






 


Fijn weekend 

Have a great weekend 

Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

13 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden zoals altijd en mooie bruine ronde hoofden hebben ze whahahaha

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi haha ja die ronde hoofdjes waren achteraf niet nodig geweest maar ja dat weet ik soms niet en dan wil het plaatsen (heb ik weer geen geduld) en dan maar met rondjes op de hoofdjes hihi.
      Bedankt voor je leuke reactie
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje zo! Heel persoonlijk..Ik houd ervan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne,

      Dankjewel voor je lieve reactie en idd een van de leukste dingen om iets te maken dat persoonlijk is .
      We hebben echt een leuke hobby he vindt je niet.
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  3. What a fabulous mini - album Cinderella - love how you have mounted the photos, and the front is gorgeous with the flowers
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Maxine,
      Thank you so much for your lovely comment.
      Always a pleasure to read and hear from you .
      Be safe and healthy
      Hugs and Creativity
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  4. dees is een leuke kaart.
    A real beauty.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Claudia
      Dankjewel voor je leuke reactie
      Ik vond de foto`s zo gaaf ik dacht daar ga ik iets mee doen voor hun verjaardag.
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  5. Dacht dat ik al gereageerd had, maar toch niet. Hele leuke creatie weer, vind die persoonlijke cadeautjes altijd het leukste om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debby,
      Ja dat is ook zo nu sta je gezellig twee x erbij
      Hihi ik heb dat ook weleens gehad dat internet doet soms rare dingen haha.
      Bedankt in elk geval voor je toffe reacties en ja albumpjes maken is toch een van de leukste dingen om te maken .
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  6. Dacht dat ik al gereageerd had maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Dus dan nog maar eens proberen. Ik vind je creatie echt super geworden. Vind het ook altijd leuk om persoonlijke cadeautjes te maken. Dit albumpje is echt top

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)