Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 30 oktober 2021

Once upon a time …



 Hoiii

Vanmorgen i.p.v. naar de KreaDoe gezellig met Wendy online gekliederd met het gave rijstpapier van Stamperia the Sleeping Beauty.

Het is lastig om op de foto de glitter te zien dus meteen een kort filmpje.

De reden waarom we niet naar de KreaDoe zijn gegaan was omdat mijn man afgelopen donderdag Corona positief is getest en ik ben nog altijd negatief in positieve zin dan wel .

Maar ga geen risico nemen en vindt het jammer maar heb nog wel wat spulletjes hier thuis om mee te spelen hihi .

Hier mijn pagina /

Hello

Today I would actually go to the KreaDoe but because of my husband who has COVID 19 I decided  not to go anywhere 

But I did meet online with Wendy who would have juinde me Today and we Made a page in our art journal.

I choose to use the Sleeping  Beauty from Stamperia Rice paper.

Here my page I used glitter paste from Stamperia hope You der it in the video and the Photo’s






Liefs & Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 


8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Jeanet

      Dankjewel voor je leuke reactie
      Fijne zondag
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  2. Prachtig Cindy. Ik heb het filmpje bekeken en het glinstert mooi. Wat vervelend dat Dave positief getest is. Hopelijk blijf jij negatief...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne
      Dankjewel voor je lieve reactie
      Ik hoop ook dat het hier bij blijft
      Fijne Zondag
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  3. Heel mooi Cindy. Oh heel jammer zeg, maar hopend is je man niet al te ziek ervan..en blijft het bij jouw negatief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elly

      Bedankt voor je lieve reactie
      Ik hoop maar dat het hier bij blijft
      Het is wat hè ?
      Fijne Zondag
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  4. Oh I do hope your husband recovers well from covid - sorry to hear he is not well. Your page is amazing, and I can see all the glitter - it's beautiful Cinderella
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Maxine
      I hope So too that it doesn’t get worser the symptones are now like a cold no fever.
      Thank You for your lovely comment
      Keep Safe and healthy
      Hugs and Creativity
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)