Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 5 november 2021

The first fall of snow…

 Hoiii 

Bij Fotogalerie van Papier & Freubelfeest op Facebook 

Loop een leuke challenge een carrousel kaart in thema kerst de beschrijving vindt je ook daar.

Ik heb hem gemaakt met het gave designpapier van Ciao Bella Snow and the city 

https://www.papierenfreubelfeest.nl/product/5689172/limited-edition-snow-in-the-city

https://www.papierenfreubelfeest.nl/product/5688982/creative-pad-snow-and-the-city

Hello

At Fotogalerie from Papier & Freubelfeest on faceboook runs a challenge make a carrousel card with the theme Christmas You also Fins a tutorial of one and I made this one with the designpaper from Ciao Nella Snow in the City 







Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

6 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje en een erg leuke kaart, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart in een leuk model Cindy. Hoe gaat het met je? Heb je erge klachten van de corona? Hopelijk knap je snel weer op, ik zal duimen. Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Miranda
      Dankjewel voor je lieve berichtje.
      De klachten zijn grieperig last van mijn keel hoesten (wat ik bijna nooit doe normaal)
      Hoofdpijn als het hier bij blijft dan komt het wel goed .
      Fijne zondag
      Liefs en creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  3. So beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful card Cinderella - they are such fun to make too.
    I do hope you are fully recovered from the Corona virus.
    Stay safe
    Blessings
    MAxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)