Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 3 november 2021

Welcome to Hollywood…

 Goedenavond allemaal 

Hier ben ik dan en vanavond heb ik weer gezellig meegedaan met een live bij Bianca’s Scrapcards op Facebook dit kun je morgen terugkijken op haar fb pagina en dit is de uitwerking van mij geworden .

Ik gebruikte het design papier van Ciao Bella Modern Times dat ik laatst gekozen heb bij Papier & Freubelfeest toen ik daar een kadobon gewonnen heb met de toenmalige challenge

Vindt het een super gave lijn en ik gebruikte van Tim Holtz de film strip .

Goodevening to all of You

Tonight I joined the live in Facebook from Bianca’s Scrapcards and Made this card box with the design paper from Ciao Bella Modern Times that I got with the giftcard that I won with the challenge a while ago at Papier & Freubelfeest 

I love the designpaper and I also used film strip from Tim Holz




Love to hear from You 

Vindt het leuk van je te horen 

Hugs and Creativity 

Liefs en Creatiefs 

Cinderella

Xx 


8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Cindy! Leuk dat je even een filmpje gemaakt hebt van de hele creatie. Dan zie je het echt beter en het is zo vol details. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne
      Dankjewel was ook leuk om te maken .
      Ben thuis met corona nu en voel me niet de hele tijd ziek dus kan wat freubelen .Hopelijk blijft het zo en dan mag ik woensdag weer werken had eigenlijk vakantie vanaf morgen maar de vakantie geannuleerd tja het is niet anders .
      Gelukkig heb ik leuke hobby`s .
      Fijne Donderdag
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  2. Echt supergaaf geworden zeg!! Ik had mijn basis af en wat elementen geknipt maar alles ligt nog los.
    Ik ben helemaal weg van je negatief hiervooraan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly
      Dankjewel hihi ja vond hem ook geslaagd .
      En dat negatief is van Ranger ooit een keertje gekocht op een beurs.
      En het designpapier had ik en had nu zoiets oh dat ga ik hiervoor gebruiken
      Fijne donderdag
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      XX

      Verwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt en wat vervelend dat je Corona hebt, heel veel beterschap
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Ans
      Bedankt voor je lieve berichtje
      En het gaat wel goed komen even binnenblijven en uitzieken
      Liefs & Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  4. Hey Cindy,

    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart!
    Ik was benieuwd welke naam er achter 'Cinderella' schuil ging, dus ik moest wel komen kijken! ;o)

    Toffe Hollywoodkaart maakte je! Die filmstrip is ook wel super, daar kan je nog leuke dingen mee maken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy
      Bedankt voor je leuke reactie
      Tja de naam Cinderella is ontstaan doordat er al tig Cindy ‘s waren met een blog haha tja dan maar de meest lijkende Disney naam .
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)