Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 23 december 2021

Merry Christmas



 Hoi 

Angela van Angela’s Hobbycorner heeft laatst en leuke live gedaan en ik heb hem klaar.

Het duurde eventjes niet omdat het zoveel werk is maar door de naweeën van Corona kan ik al een tijdje niet meer zoveel op een dag zoals voorheen .(maar het komt goed ooit )

Het designpapier is van Scrap boys Wintertime en verkrijgbaar met een klik op de onderstaande link 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/scrapboys-wintertime-paperpad-24vl-cutoutelements-dz-witi-09-190gr-15-2-x-15-2cm


Liefs & Creatiefs 

Cinderella 

Xx 

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit en ook prachtig papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Take care and don't over do things as you recover, Cinderella. This is gorgeous - what a fun project
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)