Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 24 december 2021

Merry Christmas…

 Hello 

Here another Christmas card from me that I made for the Amy’s challenge group with the gorgeous Maja designpaper that I won with the November challenge.

This time the theme was a sketch and this is what I made of it.

Hoi

Hier nog een kerstkaart van mij die ik maakte n.a.v. De challenge bij Facebook pagina Amy’s challenge 

Ik gebruikte het gave designpapier dat ik heb gewonnen bij Amy met de november challenge .

Deze keer was het de bedoeling om je te houden aan een sketch

En hier mijn uitwerking ervan 






Hugs and Creativity 
Liefs & Creatiefs
Cinderella
Xx 

4 opmerkingen:

  1. Oh, loving how you have used the sketch Cinderella - love the end result and especially the colours you have used
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Cindy, ergens zijn jouw berichten me ontglipt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi , nog maals ik
    Mooie kaart met je gewonnen prijs en de sterretjes zijn super leuk erbij
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)