Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 24 maart 2022

Savana …

 Hoi 

Hier een oud model van Papier & Freubelfeest in een nieuw jasje met Savana van Stamperia.

Hello

Here an old model from Papier&Freubelfeest in a new jacket with the design paper Savana from












Liefs & Creatiefs
Hugs and Creativity 
Cinderella 






3 opmerkingen:

  1. What a wonderful journal Cinderella - love it!! The jungle animals are stunning
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig papier,
    boekje om dicht te vouwen?
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gemaakt , eigenlijk eenvoudig, maar niet te schatten, welk mooi resultaat je hieruit krijgt... Zijn er van die foto's dan de achterkant van die 4 delen?

    ik zal dat even bestuderen!

    groetjes
    en fijn weekend,
    ps : dank je voor de uitleg via jouw fb

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)