Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 26 maart 2022

Sweet Home

 Goedemiddag allemaal 

Iets later dan normaal een kaart voor de lopende challenge bij Creatief met Angelashobbycorner van mij.

Maar daarom niet minder leuk hihi nou ja dat is mijn mening 

Het thema deze maand is Sweet en honing wordt gemaakt door de bijen en dus hier een Bijenkorf met de superleuke spulletjes van Marianne Design allemaal verkrijgbaar bij Angela’s Hobbycorner 

Stencil Mariannedesign Behive 

https://www.angelashobbycorner.nl/product/marianned-craftstencil-ps8118-beehive-bymarleen

Snijmallen Marianne design van de bijtjes even aan Angela vragen ik vindt de link niet !



Nog een fijne dag

Liefs & Creatiefs

Cinderella

Xx 


1 opmerking:

  1. What a fabulous card - love the shape of the beehive for your card. A sweet card Cinderella
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)