Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 12 maart 2023

Album Savana

 Hoi 

Gisteren gezellig gefreubeld met de hobbiechickies Sins Arts Jolanda Wierts en dit album gemaakt n.a.v. een workshoppie gegeven door Wendy Fijen super leuk om te maken en ik heb weer eens wat eigen gemaakte foto’s kunnen gebruiken .

Hello 

Yesterday I went to Wendy Fijen and she gave a tutorial and we made an album .

It was great to see how many different albums we made 

I used the Savana collection sorry again lol 





















Fijne Zondag 

Liefs en Creatiefs 

Cinderella

Xx 


https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/?m=1

#stamperia #savana #zoophotography #dierentuinfotografie #stamperiafriends #cinderellasdreamcardsblog #cinderellasdreamcards 

❤️

3 opmerkingen:

  1. een zeer mooie album, eerlijk daar ben ik wat jaloers van hoor!!!
    ik ben zo veel filmpjes aan het opslaan van albums dat ik er niet meer wijs uit geraak, maar dat is mijn eigen schuld, eenmaal op pensioen, zal ik er zeker een maken, ze zijn te mooi om er niets mee te doen.
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig deze album, daar zul je vast veel plezier mee gehad hebben.
    En altijd gezellig samen freubelen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning album Cindy - loving your savannah theme!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)