Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 11 maart 2023

Can You feel the love tonight …

 Hello

Today I’m gonna show you pages of my little Stamperia art journal it’s about 10x15 cm so it’s quite little .

I used the Savana collection and some mixed media products like country style cracklé, acryl paints , vintage paste and some green moss.

Hallo

Vandaag laat ik jullie pagina’s zien uit mijn kleine art journal van Stamperia de afmeting van een bladzijde is 10 x15 cm dus best klein om er iets op te maken .

Ik gebruikte de Stamperia Savana collectie en een aantal mixed media materialen zoals country style cracklé, acrylverf, vintage pasta , en groene mos.


Ik deed vintage pasta op beide bladzijden en met een babydoekje heb ik wat pasta eraf geveegd ./

I did vintage paste on the pages and wiped some off with a baby wipe.

After letting it dry I brushed country style cracklé on it and let it dry.

Daarna laten drogen en met een kwast country style cracklé erover heen gedaan en laten drogen.

Acrylverf eroverheen twee kleuren en weer laten drogen.

Acrylic paint over it and let it dry again.

En hier het resultaat van de achtergrond/

And here the result of the background.


Vervolgens wat mooie plaatjes uitgezocht uit het papier blok van Savana uitgeknipt en de randen beinkt en met 3dfoamtape erop geplakt glitter mod podge eroverheen ( zie je niet op de foto)/ Next I choose some beautiful pictures from the Savana paper block cut it out inkted it around the edges and sticked it with foamtape and then put some mod podge glitter on it (which you don’t see on the photos)





Laat me weten wat je ervan vindt en kijk even op mijn Facebook of instagram voor een reel van deze post/
Let me know what you think of it and look on the reel I made on my Facebook or Instagram account for the video 

Liefs & creatiefs 
Hugs and Creativity 
Cinderella
Xx 



2 opmerkingen:

  1. Loving the background you created for this fabulous spread Cindy - the crackle paste certainly gives the background some amazing texture for the impressive images
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow this is so beautiful.
    Hugs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)