Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 20 mei 2023

Feestjuh 25 jaar getrouwd

 Hallo allemaal 

Vandaag is het 25 jaar geleden dat ik met Dave in het huwelijksbootje stapte en natuurlijk gaan we dat vandaag vieren .

Maar vandaag geen  kaart maar wel wat anders in de trant van wat kun je allemaal met pallets en houten plankjes en andere dingen hihi .

Ik gebruikte witte gesso witte verf en acrylverf in allerlei 








Liefs & creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

3 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd. nog vele gelukkige jaren samen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben gisteren.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd.
    Superleuk gemaakt zeg!! En dat je de letters zo mooi kunt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your anniversary - I hope you were able to celebrate in style!! Love all the projects you have displayed - beautiful work Cindy
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)