Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 10 mei 2023

Happy Birthday

 Hallo

Deze week viert mijn collegaatje haar verjaardag en ik maakte deze kaart voor haar .

Ik gebruikte de DDBD stencil 470.784.197

En het leuke designpapier van Maja design Denim & Girls

Het plaatje is uit een knipvel van Syta van Gelderen nr 190407.

Hello

This week my co- worker celebrated her Birthday at work and that’s why I made this card.

I’ve used the Dutch doobadoo stencil 470.784.197 and the lovely designpaper from Maja design Denim & girls and a picture from Syta avan Gelderen from paper nr 190407



Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij 

With this card I am joining the challenge at 

https://thesisterhoodofcrafters.blogspot.com/2023/05/flowers.html?m=1


http://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/2023/05/challenge-mei-2023-gebruik-een-dutch_0562617331.html

Fijne woensdag liefs & Creatiefs 

Ja a Nice Wednesday 

Hugs & Creativity 

Cinderella 

Xx 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Cindy voor je collega
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy this is beautiful, and I love the unique shape you have used
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in een heel aparte vorm. Hier hou ik wel van!
    Lia DT TSOC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH WOW ... just BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)