Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 17 februari 2024

12.5 jaar getrouwd kaartje

 Hallo

Op verzoek een kaartje voor een 12.5 jaar getrouwd kaart gemaakt met foto die ik maakte met mijn instax printertje.

Het design papier is van Craft O’Clock .Flower Fiesta .

Hello

I made this 12.5 years Wedding card with a picture of the Happy couple that I printed with my little printer from Instax .

The designpaper is from Craft O’Clock. Flower Fiesta.






Liefs & Creatiefs
Hugs & Creativity
Cinderella
Xx 

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje voor het koperen bruidspaar! Zo leuk om de trouwfoto te gebruiken. De aankleding van de kaart is ook super romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie romantische kaart voor het bruidspaar. Leuk gedaan zo met het fotootje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card Cindy - how wonderful to celebrate their marriage every 6 months!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)