Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 6 februari 2024

Verjaardagskaart / Birthday card …

 Hoi 

Vandaag vierde onze collega haar verjaardag en ik maakte natuurlijk een kaart voor haar.

Met Stamperia collectie Blue Dream en dat geeft mij een zonnig gevoel hihi .

Hello 

Today Our co-worker celebrated her birthday and of  course I made her a card .

I used the Stamperia Collection Blue Dreamland it made me long for the Sun.






Hugs & Creativity

Liefs & Creatiefs

Cinderella

Xx 

2 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad van deze kaart krijg je echt een zonnig gevoel, prachtig met het mooie papier van Stamperia!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk gevoel geeft deze kaart, dit ga ik wel de aankomende dagen zien..mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)