Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 24 juni 2023

Hope You have an Awsome day

 

Hoi 

Hier een verjaardagskaart die ik maakte voor een hobbyMaatje .

Ik heb eerst geprobeerd een achtergrond te maken met  distress oxide  inkt.

En heb de leuke stempels (Guinea pig 6 & Guinea pig 7 van Craftemotions Carla creaties gemaskerd of hoe heet dat ook al weer . De zonnestralen heb ik met de Craftemotions stencil bugs & flowers gedaan en een wolkjes stencil .

Bij mij wordt het altijd zo’n knoeiboel hihi maar het is toch nog gelukt denk ik .

Hello I made this birthday card with distress ink for the background . And I used the stamps from Craftemotions Carla creaties and a stencil for the Sun beams & clouds  .








Fijne zaterdag avond 

Liefs & Creatiefs

Have a Nice Saturday evening 

Hugs & Creativity 

Cinderella 

Xx 

1 opmerking:

  1. Oh Cindy this is gorgeous - you have made a delightful card!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)