Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 20 juni 2023

Verjaardagskaart

 Hoi

Afgelopen week vroeg onze oudste zoon of ik een kaart had met een motor (ik had niet veel tijd zoals altijd als de kids een kaart vragen want dat doen ze dan heel kort voordat ze hem nodig hebben ) maar goed toch snel even wat gefreubeld dus hier een hele snelle kaart .

Hello 

Last week our eldest Son asked if I had a card with a motor cycle for a girl ‘s birthday uhm a woman I mean .

(I didn’t had much time because when my sons aske me for a card it’s usely needed right away lol )

So here it is a really quick card .

Plaatje is van / the picture is from 

Syta van Gelderen knipvel /cutting page 

180116




Liefs en creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

3 opmerkingen:

  1. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere kaart. Leuk om er scheurtjes in te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card to be made at such short notice, Cindy - I know the feeling!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)