Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 1 juni 2023

Verjaardagskaart



 Hallo

Vandaag nog een verjaardagskaart voor jullie die ik maakte voor een collega .

Ik gebruikte  de DDBD stencil 

Designpapier van Maja design en een plaatje uit knipvel 

van Syta van Gelderen .

Hello 

Today a birthday card that I made for my co-worker .

I used Dutch doobadoo stencil 

Designpaper from Majadesign and a picture from Syta van Gelderen .

Liefs & creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 


1 opmerking:

  1. How beautiful Cindy - great colour combination and a very pretty finish with the buttons and lace
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)