Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 26 mei 2019

Communie Canvasje ... Confirmation little Canvas ...

Goedemiddag/ Good Afternoon ,

Vandaag hebben we een Communie feest van de dochter van goede vrienden van ons en ik heb een Canvas gemaakt van 30x30 cm met daarop een kleinere canvas van 15x15 cm gepimpt en de uitnodigingskaart erop verwerkt .

Today we have Confirmation Party The Daughter of good friends So I`ve made a Canvas 30x30cm and on it a canvas from 15x15cm . On that I pimped it and used the invitation card on  it .

Gebruikte materialen / Used material;

Designpaper Maja Design Denim & Girls
structure paste lots of flowers
Butterflies cut die Magnolia


Helemaal verliefd ook op die leuke lijn van Maja en natuurlijk altijd geweldig leuk zo`n communiekantje .

So In Love with the Maja Design line and of course totally sweet this girl on her confirmation  day .

Liefs en Creatiefs
Love and creativity

Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)