Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 7 mei 2019

Klembord met notitie blokje Vintage/Shabby Chique uitvoering

Goedemiddag ,

Hier een blogberichtje van mij hier de eerste van drie naar aanleiding van sneakpeeks  die laatst op fb waren voor degene die op facebook zitten en vriendjes met mij zijn .

Vandaag vieren we op mijn werk de verjaardag van drie collega`s maar de andere twee gaan jullie nog een andere keer zien de komende week.

Ik heb een mdf klembord met notitieblokje gepimpt deze in Vintage / Shabby Chique .
Pllatje is van Syta van Gelderen nr 170414
Good afternoon ,

Here a Blogpost from me and I`m showing You de first out of three sneakpeeks I gave on my facebook page last week.

Today we are Celebrating the Birthdays of three of my co-workers and here is the first one I`ve made .
The other two are on my blog another day this week .

I`ve pimped a mdf clipboard with a little notepad in a Vintage/Shabby chique way (I think)



Met deze creatie heb ik meegedaan met de facebookchallenge bij Vintage&More

With this creation I`ve Joined the challenge on facebook at Vintage&More

http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2019/05/a-bit-more-time-to-craft-challenge-91.html

https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2019/05/a-prefect-time-to-craft-challenge-for.html



Have a nice Tuesday
Een fijne Dinsdag
Cinderella
Xx


3 opmerkingen:

  1. Wow what a different idea. Love the clip board idea, a great gift. Thank you for entering A Perfect Time to Craft. Karen Neil DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)