Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 19 mei 2019

Smile it is the Key that fits...

Hoiii hier ben ik nog een keer / Hiii here I am again

Gekliederd met gelliplate acrylverf distress crayon zwart, nuvo shimmer poeder, art printing carabelle studio for texture printing (flowery background) stempel gekleurd met copics zwarte pen en witte molotow verfpen, stempel studiolight Dream on grunge collectie .En hieronder mijn resultaat

Did some Clattering this afternoon with the gelli plate , acryl paint , nuvo shimmer powder, distress crayon black ,art printing carabelle studio for texture printing (flowery background)  pencil black , white molotow paint pencil,stamp coloured with copics,stamp studiolight Dream on grunge collection.
And this is my result


Tot de volgende keer

Untill next time

Liefs en Creatiefs
Hugs and a lot of creativity
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, je beschrijft het alsof je er in een paar minuten mee klaar was, maar dat zal wel niet! Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow deze is echt super mooi!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)